Saturday 21 May 2011

nur kasih the movie

okayyy hari nie puas gila hati aku dapat tgk NUR KASIH THE MOVIE! hahah..lama gila aku tggu dia keluar kt wyg and now akhirnya dpt jugak aku tgk on 21may2011..makk aihhhh org dlm wyg tu xpayah ckp lh..mcm semut je ramainya..tp kisah pulak aku kn? HAHA! asalkan aku dapat tgk REMY ISHAK a.k.a suami aku tu acting..handsome diaaa perghhhh! cair hati aku..HAHA! terus aku lupa sekejap kt 'mamat' yg patut aku ingat tu..nt korang pg tgk okayy? sumpah xkan nyesal..nieee haaa suami aku yang handsomekacakbergaya tuuuu! dapat suami mcm nie..haihhhh xtau ler nak ckp mcm mana..HAHA! tgk nie picca dia akad nikah but dlm filem lh..dia TAK KAHWIN lagi okaayyy girlss~
!iloveyousomuchremyishak!


handsome kan? kau ada? HAHA! dia aku punyaaa okay! iloveyousomuchremyishak!! 
*gila punya ika..HAHA
okayyy dh puas aku melalak-meraung dlm wayang td..smpai my bro pun ckp."ehhh-2 ika nangis" HAHA! *siotttt je..tp like i care lh kn? tgk crita mcm tu sapa xsedih..mmg terbaik yeaaa nurkasihthemovie! after this dah xdak nur kasih dah..;((( okay dh-2 puas aku mrepek kt sini..to alls..korang jgn lupa tgk okayyy..!


0 comments: