Wednesday 25 May 2011

my new friends

okayyy 1st aku nak cerita pasal sorg budak laki niee..dia nie aku kenal dalam fb on 25MAY2011..mula-2 xsangka lah pulak dia sporting kan..at last lepas aku tegur dia barulah aku tahu bertapa sengalnyaaa diaaa..HAHA! okayy mmg happy dapat kenal ngn budak sekor nie..*mmg ptot pun i pggl you budak-2..baru 15 kan? HAHA
then merapu punya merapu dengan dia sampai lupa habis nak intro ourself kat diri masing-2..*lawak betul..
yg bestnyaa..mula-2 kenal dia nie..kiteorang duk merapu pakai tulisan warna biru..alarhhh yg tgh HOT kt fb tu..
so sama lh mcm budak kecik nieee..HOT wehhh..comel plak tu..alamakkk! lupa nak intro budak nieee..
nama sebenar dia  
SYED MOHD HAIKAL SHARIF BIN SYED ZULKIFLIE.. 
*pnjngnyaaa lh haihhh! penat aku taip..korang msti nak tgk budak sengal nie kan? haaa nie ada lh dua tiga keping pic dia yg HOT-2..tgk lhaaa..



1st picca


*sweetkan budak sengal nie senyum


*last sayyy..thanx budak sengal sebab jadi kawan i yg sgtlah sweet*

0 comments: