Saturday 25 June 2011

imisshimsomuch~

okay dah lama aku xupdate blog aku nie haaaa..dah berhabuk dah pun..haha
1st aku nak story pasal sorang mamat aku kenal nie..he's so sweet and aku mmg admit aku dh mula sayang dia..tapi takot lha kan sebab gaya dia macam playboy je kan..
aku start kenal dia dari kawan tuttion aku..and thanx to kawan aku tu sbb kenalkan aku dgn DOUBLE A tu..
on 21june2011 aku start kenal dia..
dia sangat lha sweet..and tgh mlm semalam 25june punyalah on call dgn dia sampai berjam-2..sampai pukul 4pagi tau x! dh ler esoknya sekolah kitaorang sukan..buat gilaaaa lha you!
thanx sayangg sebab call i..
lawak sebab xpernah-2 aku on call dgn bf ke kawan-2 ke pakai num rumah..
and sebab dia, aku pkai fone rumah..
tu pun sebab line rumah dia call free..and dah puas bergayut tiba-2 dia cakap..
*ehh esok i kena pergi tido kat hotel sbb parents i busy..i duduk sana dgn adik i sebab dekat dgn tmpt tuttion..and i maybe xbawak fone*
arghhhhh..thats mean dia xboleh bwk fone sbb before this fone dia dh kena rampas and dia pakai fone sekarang tanpa pengetahuan parents dia..kesiankannn;(
and xpayah maybe pun sebab memang dia xbawak..
tapi aku nie lagilha kesian..xboleh nak txt or call pun sampai dia balik isnin nieeee..
haaaa imissyousomuch lha babe!
bila you nak balik nieeee??
and paling sweet budak nie mulut dia suka potpet-2..macam murai..HAHA! 1st aku ingatkan pendiam jenis cover macho kan..rupanya x..
bila aku cakap babe dia akan jawab 
*sebenarnya you nak panggil i baby kan?* HAHA! siottttt je..

and for your all information kalaupun aku sayang budak nieee..tapi nak couple tu maybe tak lha kot sebab dia budak HOTTTTT..haha! tapi dia selalu xmengaku diri dia hot..
budak-2 sekolah aku tu pun bersepah-2 kenal dia..
muka dia serious comel nak mati..HAHA! boleh dia cakap xde orang nak? haihhhh buta!
sebab dia comel lha ramai gila perempuan nak kat dia..
and aku pun malas lha nak jadi salah sorang dari girls tu kan..sebab aku bukan jenis nak terhegeh-2 kat lelaki..tapi kalau dia sedar aku sayang dia bagussslhaaaa..tapi kawan aku tu xbagi couple dgn dia..
sebabnya dia cakap..double A tu playboy..jauh mana kebenaran benda tu waallahhualam~
and last say.. 
iloveyouDOUBLE A!

*i'm the most fortunate because i was given the opportunity to know you*

0 comments: